Carta reivindicació de docents aprovats a les oposicions sense plaça. Professors de Secundària (aspepc·sps) dóna suport1

1469 30/09/2021, 10:03       #Oposicions, #Interins i substituts,

Benvolgudes companyes,
Li adrecem aquesta carta per tal de fer-les coneixedores de la injusta situació en què ens trobem un gran nombre de docents de l’escola pública.

Per tal que un docent substitut o interí pugui obtenir una plaça com a funcionari, cada cert temps es convoquen processos d’oposicions. En aquestes proves, s’avaluen els coneixements i les competències dels aspirants. En algunes de les convocatòries realitzades, un nombre de docents hem superat totes les proves i hem demostrat tenir els requisits mínims exigits. Així i tot, en oferir menys places que persones aprovades, hem quedat exclosos i ens veiem obligats a tornar a examinar-nos de proves idèntiques en futures convocatòries per tal de formar part del cos de funcionariat. Un dels motius pels quals les persones aprovades no hem obtingut una plaça és que s’han tret a cobrir moltes menys places de les que realment estan vacants.

Recordem que un procés d’oposició suposa un desgast emocional important i sovint va acompanyat d’una difícil conciliació de la feina i la vida personal.

Demanem que, justament ara que la sentència del Tribunal de Justícia Europeu exigeix a Espanya que es redueixi el nombre de treballadors eventuals o interins a les administracions públiques, puguem recuperar aquesta nota obtinguda, se’ns ofereixi una plaça de funcionari i no se’ns demani tornar a passar per un procés de selecció que ja hem superat anteriorment.

A l’article 61.6 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, es contempla la possibilitat de concurs de mèrits per l’accés a la funció pública en situació d’excepcionalitat com la que estem vivint, si hi ha voluntat política.

Li fem arribar una recollida de signatures de persones que donen suport a la nostra iniciativa.

https://secure.avaaz.org/community_petitions/es/representants_al_congres_de_diputats_de_madrid_interins_amb_oposicions_superades_i_sense_placa/?caQavmb&utm_source=sharetools&utm_medium=copy&utm_campaign=petition-1314099-interins_amb_oposicions_superades_i_sense_placa&utm_term=caQavmb%2Bes

Per ara, comptem també amb el suport d’Ustec, que farà arribar esmenes al projecte de llei per al Congrés dels Diputats a Madrid.

Us escrivim per demanar-vos que des dels sindicats també es proposi la repartició de places de funcionari a tot aquest professorat que ja ha superat alguna convocatòria d’oposició.

Atentament,


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris (1)

Esteu opinant sobre: Carta reivindicació de docents aprovats a les oposicions sense plaça. Professors de Secundària (aspepc·sps) dóna suport
5/5 (1)
Full StarFull StarFull StarFull StarFull Star
david-a47 diu...
Jo vaig aprovar la fase d'opsoció al 2009 (sense cap esperança d'entrar, ja que no tenia prou mèrits). Al 2011, ja amb més experiència i més possibilitats, vaig tornar a aprovar i em vaig tornar a quedar fora, però el més greu es el motiu pel qual em vaig quedar fora. En la oferta de places de la meva especialitat (per exemple) hi havien 150 places. Vaig pensar que realment tenia possibilitats amb aquest nombre de places, així que vaig fer el pagament i vaig començar a ... Llegir més
13 octubre 2021 19.39
Pàgina 1 de 1

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal