Aclariments sobre la recuperació de les 18h lectives el proper 1 de gener0

1688 09/09/2022, 10:19       #Mobilitzacions, #Comunicats, #18i24,

Si en una negociació s’acorda, per exemple, un augment salarial, d’on s’obtindran els diners necessaris per a materialitzar-lo no és cosa dels sindicats, sinó del Departament. Pot dir-ho o no, però està obligat a complir allò que ha acordat i ha signat.

En el cas del retorn a les 18h és exactament el mateix. El Departament s’ha compromès a efectuar-lo amb efectes 1 de gener, i està moralment i legal obligat a fer-ho. Sens dubte és una mesura complicada. Sobretot si el Departament no aporta el professorat necessari. I tampoc és un problema de les direccions dels centres. Els sindicats han signat un acord que obliga el Departament. Les direccions hauran de comunicar el personal que necessiten per fer-lo efectiu.

I si algú incompleix, serà el Departament, que està obligat a aportar el professorat necessari per dur a terme aquesta mesura, tot respectant el principi d’especialitat. Igualment, ha de facilitar als equips directius dels centres els recursos necessaris per tal que no es trobin encara més carregades de feina, i si cal, oferir incentius que compensin el sobreesforç d'haver de refer els horaris a finals d’any.

És el Sr. González Cambray qui s'ha ficat en un esbarzer, i només té una manera de sortir-se’n: aportar el personal necessari i sense regateigs. Nosaltres ja hem complert desconvocant la vaga, ara li toca complir al Departament.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube

Qui som i què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal