Concurs de mèrits i Concurs de Trasllats 2022-2023: modificació de dates previstes0
5224 15/02/2023, 12:57 #Concurs de trasllats, #Concurs de mèrits,
Concurs de mèrits (estabilització) Concurs de trasllats 2022-2023
Segons sembla, la data inicialment prevista per a la publicació del llistat provisional de valoració dels mèrits, demà dia 16, s'ajorna a la setmana del 20 al 24 de febrer.
Es publicarà la puntuació total així com la puntuació per apartats de cada aspirant, que es podrà consultar a l'espai personal de l’aplicatiu. Les reclamacions s'hauran de fer al mateix aplicatiu i a cada apartat hi haurà la possibilitat de fer l'al·legació corresponent tot adjuntat la documentació si s'escau. No es respondran individualment les reclamacions, sinó que quan es publiqui el llistat definitiu, es podrà comprovar si les reclamacions han estat acceptades.
Així mateix, es publicaran també llistats ordenats alfabèticament per especialitat amb la informació de cada aspirant de la puntuació total, per apartats i segons s'ha dit, l'ordre de prioritat de petició de l'especialitat.
Data prevista de publicació de les adjudicacions provisionals dels cossos de secundària: 24 de febrer de 2023.
Data prevista de publicació de les adjudicacions definitives dels cossos de secundària: 4 de maig de 2023
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...