Resum de la Mesa sectorial de 13 de setembre de 2023: Decret C2, CM Inspecció, fase de pràctiques oposicions Inspecció...0
1672 18/09/2023, 13:17 #Mesa sectorial, #Inspecció,
Ordre del dia:
1.- Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta núm. 17/2023 corresponent a la sessió del dia 5 de setembre de 2023.
2.-. Retorn a les propostes de les organitzacions sindicals sobre el Projecte Lingüístic del Sistema Educatiu.
3.- Resolució EDU/xxxx/2023 de xx de xxxx, per la qual es convoca concurs de mèrits per la provisió de llocs de treball vacants, en comissió de serveis, a la Inspecció d’Educació de Catalunya.
4.- Resolució de la Directora General de Professorat i Personal de Centres Públics, de regulació de la fase de pràctiques prevista a la Resolució EDU/2221/2022, de 12 de juliol, de convocatòria de concurs oposició per a l’accés al cos d’inspectors d’educació.
5.- Informació en relació a l’Adequació del Pacte de la Mesa Sectorial d’educació en relació amb els òrgans de representació i l’acció sindical del personal docent no universitari en l’àmbit de la Generalitat de Catalunya.
6.- Proposta de calendarització de meses sectorials de negociació i meses tècniques.
7.- Torn obert de paraules.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...